Wednesday, October 19, 2011

segmen : saya - blog - dan pembaca

assalamualaikum !



saya ? blog ? pembaca ?


dulu saya sorang - sorang . buhsan sgt . takde kawan . jadi saya buat blog ntuk jadi kawan . aha, skrang da tak buhsan sbb ada yg nak kawan ngan saya .nama dia put3ri abah. kalo blog sorang-sorang plak tanpa saya, xlengkaplah. sapa nak kemudi entry kat blog tu kalo xde saya? ye tak ? hehe.. then, bila ada saya dan blog, adalah insan2 cute lagi hensem datang baca..part ni btmbh syiokk laa saya. pembaca tu jugak bole jadi kawan maya . org dtg nak bekawan xkan nk tolak kan.hehe.. nampak gamba terpamer kat ats tu? ia mewakili saya yg mengatakan blog lah yg menghubungkan saya dan pembaca :) so sweeet ...sapa setuju jom ikot saya.....



ikot pegi mane?

eh, awat ada gamba BA lak tetiba nih..hee


apelagi, join segmen lahh. penat taw mengarang .hehe. jomm, achu membebel apa kat atas td tu, bukan..bukan bebel. tgah join segmen BA neh. nak join? jom sini..BEN ASHAARI.


daaa..makaseh abg ben sbb buat segmen :)

11 comments:

Anonymous said...

saya dari segmen sama.jemput singgah blog saya dan follow ye.saya dollow sini gak :)

Nana said...

jalan2 tinggal jejak from blog BA...:)

Wanie Wonek said...

follow & singgah dari segmen yang sama. salam perkenalan.

http://waniewonek.blogspot.com

jamilahamzah said...

salam perkenalan dari saya...no 51....

Faz Abas said...

kalau keluar berjalan, jangan lupa singgah rumah no. 30.

i jadi follower yang ke 100?

Anonymous said...

Salam Perkenalan dihulurkan ^_^

syieda dtg dari blog Abg BEN ...jom datang blog syieda pulak..^_^

ke blog syieda ^_^

achusara said...

thankssss semua..slamat berkawan yee.hehe. eh2, lulu caldina pon dtg ziarah achu yaa?wahhh..tq2.

ms ef abas : yuppp..sesaat sebelum ni achu tgok masih 99 , tb refresh balik.dah 100.wahhh.tq2

Keri said...

salam ukhwah... dari segmen Abang Ben.. jemput singgah ke blog saya

http://ilusi-fantasidunia.blogspot.com/

Admin said...

Singgah dan support Segmen Ben Ashaari. Dari rakan blogger untuk rakan blogger.

Ikhlas dari:
www.hasrulhassan.com
- sebuah blog penceritaan suku abad.

oshin said...

sama-sama menyinggah :)

IntaNBerliaN said...

Salam kenal.. terjah dari segmen yang sama.. :-)

follow awk.. :-)

http://ihaveasweetsmile.blogspot.com/2011/10/segmen-saya-blog-dan-pembaca.html