Monday, October 24, 2011

ehem..ehem..saya dan en.nuff

assalamualaikum..

ehem..ehem..saya budak baru. bukan baru masok sekolah tpi budak baru kenal ngan en.nuff.pi mengorat dia pg tadi. dan alhamdulillah en.nuff terima saya sbg kawan dia.hehe.. tawu tak sape en.nuff ni? alah, mesti tawu punya, semua blogger da guna en.nuff dri awal, dah cash out dwet beribu riban entah. achu baru nak join. bukanlah tujuan utama berblogging sbb duit , tak , sbb achu mmg suka menulis, eh menaip..tpi alang2 ada income yg kita bole dapat dgn hanya menaip apa salahnya kita cari income tu kan.xde lahh sia-sia kau kena bebel dgn mak asyek mengadap laptop.hehe



sebelum ni guna adv..tpi dah stop. dri dulu nak join nuffnang sebenarnya tpi ada sdikit kecelaruan. dah lama, pikir2, baca artikel sana , baca artikel sini, rasanya pilihan terbaek nuffnang lah kott. jadi , support lahhh achu..hehe..eh, support blog achu !





nampak tak nampak tak ada ads nuffnang kat situ. dulu takde. sekarang dah ade :)
kau dah ada belom?
sapa-sapa yang belum join nuffnang silalah ke sini ! masok skali churp! churp!

6 comments:

Ku Azhar said...

heyahhh!!!! klikkan pertama!! :)

fieda said...

slow2 la guna lama2 nanti jadi bukit ye..hehehe..

saRa k3c!k said...

ku azhar..

hehe.makaseh2.. :)

saRa k3c!k said...

k.fieda ..

heee.insyaAllah..makaseh ats support.korang mmg best.

✿ miSs.FatieN Si buN² ✿ said...

..hee! me pon masihh bwu .. ta paham sgt nak gune ... huu . tunjuk ajar ku 'sifu' ! :P

saRa k3c!k said...

miss fatien..

yeahhh..sama2 menggeledah en.nuff yaa. jomm2. tpi nak paham n tawu pasal nuffnang ni byk jee.search je. rmai yg dah buat tutor atau artkel cte pasal nuffnang..