Saturday, April 30, 2011

kisah muar 1..

assalamualaikum sahabat semua..semoga sihat semuanya..
em, aku kat muo ni, johor..dtg kenuri umah akk ipar..tpi kejap je lah, esok da balik ..
esok dorang sume nk g bookfair kl sbelum balik penang, tpi drop aku kat bukit mahkota tu aje, x dpt ikot g book fair, mlm ada meeting.hukhuk..tape la, tggungjawab kann..

ok, kat sini dok kat hotel townview..best gak hotel ni..amat selesa tapi murahhh..hanya RM 75 SEMALAM.MURAH.itu yg penting..ada 2 katil king size, ada tv, ala2 ruang tamu sket..em, nk letak gamba tpi lom capture..skang blik tgah selerak..hehe.

aha, tadi kat kami pi jalan ke wetex..cari hadiah pengantin..jalan kaki jee sbb depan tuu je.dekat sgt. pehtu, tba ada plak mkcik ni mcm x sihat sket (bahasa sopan)..dia maki2 nye kami sepanjang jalan..siap mencarut2..ish3.. ingtkan da ilang la mkcik tu..rupanya time baik ada lagi.. akak ipar aku kena kaco..hahaha..lawak gila.siyes.yg x tahan abg aku dia xkaco..dia maki2 akk aku..siap kata tanak ampunkan dosa lahh..mulut akk aku ni ntah hape2 lahh.. gile btol. kebetulan ada polis dok meronda..ape lagi trus pnggil polis.hehe. mkcik tu siap ckp " abg ni xpa, bini dia ni" amboiii mokcik, kamo tu ada hati nk ngorat abg aku ke? dunia..dunia...

setakat ini dahulu cerita mokcik sopan di muar...
daaa...>_<

No comments: