Thursday, April 7, 2011

bersantai-santai tak sedar diri


assalamualaikum u all.. sihat lah kot kan.yg tak sihat tu cepat2 pegi date ngan klinik..
petang ni aku asyek bersantai-santai di blog ben ashaari jap, ujang jap (bukan majalah ujang tu), tgok2 vdeo maria elena lah..bukan hape aku nengok celoteh2 maria elena tu bole jadi happy..gelak2..hoho..korang x penah tgok? ce la search kat uncle utiub 'maria elena'..bederet baiii..

act ptg ni aku ingt nk celoteh pasal satu isu ni.takdelah isu besar mcm org skrang dok bikin panas kat tv or paper tu kan..isu kolej aku jee pon. sbb td aku baru dapat surat dri k0lej.memo sal kewajipan semua pelajar sepenuh masa untk hidup di alam asrama. itu aku tak kesah. n 1 lagi pemakluman larangan membawa kenderaan kepada pelajar sepenuh masa except pelajar tahun akhir..korang2 yg dok ipta msti da biasa kan? kolej aku tak.sebelum ni kitowng mmg bole bwk even ko baru masok sehari kt kuis tu.takde masalah..

ummm..nk komen sal larangn tu tpi tibe dok taip taip aku terjeling longgokan baju yg belum berlipat kt sebeleh nu haa..aku postpone lah dulu ehh..xsedar kt luar atas kusyen ada lagi 1 loggokan baju tak berlipat..adeh.yelah, dis week tiap hari ulang alik umah atuk..bizi lah sikit. pigidah kau sara,padahal sempat je nk lipat baju, ko je gi ngadap incik internet tu sape suruh haa...??? wakaka..

okiess..papai..daaa (^_^)



No comments: