Thursday, April 14, 2011

i'm busy !!!


assalamualaikum..hallu hallu kawan2.. lama aku x merapu2 kat sini..

ini pon just on kejap je, sbb dah kena tdoq patotnya time ni..sok kena bgun awai ...
adehh..nantok -_-

skrang ni sibuk sket..bgun pagi, solat.. 6 lbih dah kuar ke tadika..nasib laa tadika smpai tgahari jee..so, masa awal pg tu aku fikirkan tgahari aku da bole balik, so aku gagahkan juga mata aku yg nantok ni..walaupon aku bkan skolah sama gagah mcm atehbie tu..haha

kat tadika skrang sibuk belatih ntuk sukan..macam2 lah kerenah bebudak tu.seronok.. bole menghepikan aku..sakit pon ilang.chewahh :)
tgahari blik, dok umah je smpai ptg..malam kuar g spital melawat tokwan..
insyaAllah tokwan dah boleh keluar wad esok..alhamdulillah..
semoga kesihatan tokwan semakin pulih..insyaAllah
balik spital pe lagi..tido ajelahh.bekalan tenaga ntuk esok pulak.

tu jelahh rutin harian aku.hehe..
takdelah sibuk mana pon..poyos jee lebih..
sebenanya x online sbb bb xleh guna, x bayaq..wakaka ^_^





daaa awak..

p/s : rasa mcm teringt pulak..sape yee? haha

No comments: