Monday, April 18, 2011

jom join cute baby contest !



assalamualaikum hampa semua..
jom join contest..
aku takdak keja nmpk contest, tak kira adiah ape nak aje join kalo sempat..haha

senang je contest nih..
syarat die aku copy jee dri tuan punya contest - diana -

TERM AND CONDITIONS


♥PERLU bukan WAJIB folo ak.bkn pe,kot2 la korg(gedik nak ckp basa kl) mnang ke senang la nak tau.(msti dh muak dgr kn ayt ni?sebab rmai blogger tls camni.ak ikut je)

♥ada baby.anda punya baby bukan baby curi punya.jgn curi gamba baby dri mna2.sndri punya gamba..
kalo dlm gamba 2 anda xdok,pun diterima.

♥buat entri k.buh gamba je n bagitau baby 2 da kaitan apa dgn anda ni.xpayah la pnjg2.tjuk boleh wat ikut suka.ak bkn cikgu bm.

cnth:

ini anak saya.umur dia 2tahun.blablablablabbalablabaalbalalbblabalablla

oh lpa.ltk gmba bdk yg comel kat atas kli 2.xpayah linkkan balik pun xpe sebab ak dah ltk link blog ak kat banner 2.

♥boleh gak letak gamba anda masa kecik.(kalo rsa comel 2,ltk la.hehe)

♥tlg bg link kat tmpt komen k.

♥tag la bape byk nk.xnak tag?its ok..p/s:tlg bagitau org yg anda tag 2 bhwa anda ada tag dia

hadiah dia ak akan bagi template free yg sudah diedit siap2 ngan butiran anda.


jadiiii...pic yg aku pertaruhkan adalah..
tadaa..

orait..dis cutie mutie kid is my niece..
nama nye sayang qaisara. unik kan nama dia?
terkenan nama aku tuhh..haha
umo baru 2 tahun pada 1 mac lalu..
ni cayang ckp : " ateh, ada org dtg lahh..cyang bka kan pntu yee" :)
sayang nih suke goyang2 tgn smbil mulut dia yg comel tu ckp
" ce cite ce cite" hahaha...
tak pon dia tiru iklan nescafe..
"halusssss.."
(^_^)

ok, simple je story aku..
suda semestinya yg rajen masok contest ditag

due date : contest ni stat 14 april 2011 - 25 mei 2011

2 comments:

Cik Zeeyta said...

mahu join ley x..?? hhehehe

achusara said...

mesti laa bole azie..terbuka ntuk suma..sila2..hehe..