Sunday, May 1, 2011

kisah muar 2 ...


assalamualaikum..camat malam korang2..
okey, kita smbung kisah muar yg diupdate siang td..

ptg td lepas knduri kami ke umah kawan abg long..
dia jamu MEE BANDUNG JOHOR kaw kaw punya wehh..
gile ahh sedap.siyes aku dok nipu..
ok, mee udang da dapat..
aku nk cte sal umah dia..
bapak gila besar kot..mmg best ah..
xyah manyak cte, korang nengok jee gamba nih..

ni bahagian dalam..besor cermin..suke3

ni luar ..
ala, kenapa mcm gumok jee ni?
tgok,siap pondok santek tuu

da kenyang, sesi menyimpan kenangan pon da setel..
kami gerak ke tanjong emas, muar..
smpai je nmpk bnda ni..
ok, cepat suma ikrar dulu taw !


pastu kami nk trun la kt bawah..
kunun nk tgok laut secara dekat ( cehh, bkan ko anak nelayan ke weh? mcm x penah tgok laut plak )
tetiba kena halau beb..ulang KENA HALAU..
da la ramai org tme tu..kami ngan muka x besalah pon naik la balik :(
rupanya tu hanya ntuk org yg nk naik cruise sahaja..

ok, fine majok ahh..
kami mai jauh2 dri penang last2 pi main kat playground jeee.. :(
sambil ber dating abah ibu :)
sambil anak-anak makan icecream mingomingo yg singgit tuu :)
smbil mnyimpan kenangan dgn gambar2 indah :) (celah mana indah ntah..)
da lewat ptg pulang ke hotel..

aha, hari ni aku pakai bju sari ( bukan sari btol yee, kain dripada sari )
dgn selendang arwah atok..
mak dri awal asyek ckp " amek laa gamba adik tu ..pakai selendang atok..nak tunjuk kat tokwan" hehehe..
ok mak.. >_<


puteri abah : ada org india tu td tgok smacam jee kt bju aku..ala, taw la bju sari aku santek ... wekk:p

2 comments:

ateh said...

hehe..msti uncle tu dok teringat nak beli satu kat aci dia kot..hahahaha

achusara said...

hahaha..senget ateh...dai kagum lahh tu tgok baju aku