Monday, February 27, 2012

ehem..ehem..jumpa lagi kita :)


Assalamualaikum (^_^)

Yeayyy...jumpa lagi. jumpa sape tuu ? nak tawu bacalah sampai titik terakhir entry.hehe


Harapan pertama on9 harini adalah untuk update blog berkaitan jadual finalku semester ni secepat yg mungkin , mungkin dalam masa 10 minit…atau 20 minit paling lama ( campur tolak usha2 fb lagi :P ). So, ceritaku harini semuanya pasal exam. Sbb harini, 27 februari 2012 , adalah hari pertama final exam . tapi aku punya paper start rabu ni, 29 februari 2012…ada lagi 2 hari . debar exam belum sampai kat lubuk hati aku. Tggulah selasa mlm mungkin, aku dah mula nak muntah, tak lalu makan mnum tapi tidur mesti lena sbb esoknya exam. Haha.

Jadual final exam kali ni mmg agak menyesakkan mindaku dan mensenakkan perutku yg agak sensitive macam aku ni. Sebab apakah? Korang tgoklah sendiri… gap exam kemain 3-4 hari, tpi sekali mai paper..tudiaaa bederet. Dah la sem ni suma subjek killer thriller. Menghafal je. Ouuuchh… sakit eden L


oh..x nmpak ye? meh nak terangkan.

29 - 02 -2012 : undang - undang keluarga 11

08 - 03 - 2012 : al-Maqasid al-Syariah

09 - 03 - 2012 : undang - undang pentadbiran jenayah islam

14 - 03 - 2012 : Itinbat al-ahkam wal ayat al-ahadith

15 - 03 - 2012 : undang-undang jenayah

16 - 03 - 2012 : Fiqh al-muamalat 11


Jadi dsebabkan jadual tu agak menakutkan aku , aku dah prepare dah. Bukan prepare nota, prepare jadual.hahaha. sebelum exam semangat gila aku buat jadual stdy kunun. Tpi aku rasa sepanjang stdy week itu hari takdelah ikot sgt.hehe…tapi kira oklah tu kan semangat kena ada taw..:)



So, kawan-kawan semua, adik abang kakak…wish me luck . doakan siti sarah basri kali ni lebih bersemangat menelaah pelajaran . ketepikan semua nafsu game, fb dan movie ( blog ?). kuat ingtan terhadap mak kat kampong dan segala ilmu di dada . moga dipermudahkan segalanya . aku nak naikkan lagi pointer ! aminnn J

p/s : rasanya aku dah ready kot nak final. Sebab semalam dah beli cococrunch untuk sarapan setiap pagi..hehe


No comments: