Wednesday, December 28, 2011

aku pilih permata akhirnya...

assalamualaikum...!


Hari ini aku tawu beza antara kaca dan permata

Yang mana tahan lama disimpan, yang mana berisiko pecah dahulu

Yaaa..aku perlu bangun dari mimpi ini

Mimpi yang aku cipta seorang diri tanpa sedar tiada siapa yang menyambutnya

Alhamdulillah… ada yang menepuk bahu sedarkan aku

Rupanya ini hanya satu ujian kecil titipan dari Yang Agung

Titipan rasa sayangnya untukku

Memberi aku rasa fitrah itu

Dan memberi jua aku rasa natijahnya

Yang mana akhirnya aku tersedar kenapa selama ini Dia jauhkan aku dari semua ini

Sbb Dia sayangkan aku

Terima kasih Tuhan, kerna memberi rasa nikmat cintaMu , kerna menjadi kekasih yang Satu

Sesungguhnya aku amat yakin dengan janji Allah..subhanallah

Allah yubarik fik…

Wida’ yaa rafik…


(^_^)

2 comments:

Yang Ja said...

akk suke speech se ni....hehe...

achusara said...

huu..lahir dari hati -_-