Friday, August 12, 2011

sanah helwah put3ri abah :)



Assalamualaikum (^_^)

Alhamdulillah, achu masih diberi nikmat dipanjangkan usia hingga saat ini..syukurku tak terhingga pada Mu Ya Allah…Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang..

Kata orang hidup ini adalah warna-warni yang terlakar pada kanvas, walaupun tidak cantik ia tetap mempunyai sejuta makna...bermula hari ini, kanvas achu mula terlakar dengan kisah2 baru…kisah pabila bertambahnya lagi satu usiaku..cantik atau tidak kisah tu tetap memberi sejuta makna.. chewahhhh

i dont have time to hate people who hates me cos today im busy with loving those who loves me.. siapakah? Mereka-mereka yang mengingati ku di hari lahir ni..mereka-mereka yang mendoakan kebahagiaan dan kejayaan ku..terima kasih semua J achu sayangggg korang..okeh ? dan yang paling PENTING dan UTAMA buat IBUNDA yang melahirkan ku ke dunia ini.. terima kasih mak. Terima kasih atas didikan mak, kasih sayang mak dan semangat mak buat adik masih hidup dengan kuat pada hari ini..insyaAllah J

terharu dengan kawan-kawan yang menyanyikan lagu ‘Allah selamatkan kamu’ semalam. Walaupon blum pkul doblas masa tu..tpi korang memg best ! hehe.. makaseh gak yg nyanyi kan ‘happy birthday’ sambil drive tu. Hehe. Miza yg kecoh2 dalam dewan kuliah gtaw besday aku..haha.aku hargai itu..


nak dengar kisah kelahiran achu? ini kisah nya diceritakan semula oleh my dear sis..habibah basri di facebooknya :)

" uwekk..uwekkk..ingt lagi tepat 5.13 ptg 11.8.1990 adik kecik aku lahir..wahh..seronotnya..smua org kna halau turun bawah oleh misi Gayah yg bidankan mak..adik aku ni lahir kt rumah,agaknya mak dh tau dia yg bongsu mak sengaja lewat2kn nk gi hospital..mak sj xmau pi hospital,mmg misi gayah marah..dia takut adik kecik aku ni kenapa2 ka sbb mak dh 41 ms lahirkan dia..walaupun ramai org kata mgkin adik aku ni cacat sbb mak dh berusia ms lahirkn dia tp hakikatnya Alhamdulillah..sihat dan sgt comel(ms kecik laa..)cerdik lagi..kan dik kan..anyway Happy Birthday achu..smoga sntiasa sihat dan ceria,bahagia&mmbahagiakn...an​dak xde hadiah nkbg la..tunggu andak keja la andak bagi rantai emas kt achu..hehe"

thanks andak..banyak pengorbanan andak ntuk adik selama ni..tak terbalas rasanya.:)

achu suka ucapan dri adik iffah nan seorang ini...makaseh dik
" Ku kirimkan untaian doa ini padamu, moga-moga sempena hari kelahiranmu ini, bersamaan Ramadhan mengiringi, semakin istimewa dan semakin teguh bertakhta sekuntum nama iaitu ALLAH di hati. Selamat ulangtahun, ingat perjuanganmu membawa seungkap identiti, iaitu ISLAM. Semoga dipanjangkan umur dan murah rezeki, Achu ♥ "


Hari ni nak bli kek tpi x dpt sbb kak ai bz..saje nak beli kek jamu kawan2 mkn..suka2 nak ada kek masa besday.hehe. tapi takpe, esok ada org janji nak bawak pegi beli kek..nati achu upload kek esok yeee…. Harini korang tgok kek besday lepas2 dulu..hehe

HAPPY BURFDAY SARAH BASRI + sweet 21….. J

ni last year...

ni 2008..




2 comments:

Iffah Nabiha Ahmad Jailani said...

Cantiknya kek Achu! Kat sini Ummi kena buat sendiri, sebab masih belum jumpa kedai kek yang halal.

Love,
Iffah

saRa k3c!k said...

thanks iffah :) hehe...
yelah, iffah di negeri org..perlu jaga mkan..lebih baik buat senirik kan..