Saturday, July 30, 2011

selamat datang asyraf habib...



haiii...salam dari asyraf habib :)


asslm sahabat semua...senyumm ntuk semua yg menjenguk puteri abah (^_^) makaceh ..heee

achu nak share pasal anak buah achu yg baru...si comel ini lahir 26 julai 2011 . diberi nama oleh babanya asyraf habib...subhanallah..sedap kan nama tu..semoga asyraf habib menjadi anak yg soleh kelak..insyaAllah..amin.. sebenarnya ini anak kawan achu..namanya aini afiqah..fika ni sepanjang dia mengandung nmpak sgt seri mukanya tu..ramai suka tegur fika..kami yg kawan2 nya ni kalo jumpa fika tgah jalan even sibuk nk pegi kelas, nak jugak pegi salam fika sbb nk usap baby dlm perot tu..konon semua nk nati baby tu kenal lah.hehe.masing2 nak kenalkan nama..ini mama faiza..ini ibu saidah..ini mama ain..achu nak jugakk...ini bonda sara..hee:)

khamis tu, bila tawu jee fika da selamat bersalin, semua semangat nak pergi melawat..masa melawat fika achu , kawan2 lain pon sedih..sbb nmpk keadaan fika yg sgt2 letih..tapi seri muka fika tetap nmpk..fika sgt cantek walaupun letih.hee..anak nye pulak sangatttt comelll...sejuk hati jee tgok baby habib ni..ada satu perasaan lain menyelinap rasa..chewahhh.hehe.

tanak dah cakap panjang2...tgoklah gamba baby asyraf habib yg comel ni..baru lahir tak smpai sehari da buka mata luas2...mesti cerdik dan bijak mcm ibu ngan baba dia nati..insyaAllah..





comelll laaa dia :)


3 comments:

Haneem_Hanim said...

asyraf habib...ni mama hanim ye ...=)

Anonymous said...

bonda sara..cepat2 jadi bonda..hehe..
slamat berpuasa.. ;)
ateh~

saRa k3c!k said...

haneem...hai mama hanim..hehe

ateh..uhhh..tanak layan cita ateh..haha