Sunday, July 17, 2011

demam midterm..


asslm geng.. thanks ntuk semua yg jenguk putri abah.. senyumm ntuk korang :)

nothing to say . just to update my exam mid term . adoiyaiii.. berderet - deret lorhhh.. EVERYDAY ! . ohhh...rsaukan mid term rasa macam risaukan exam final suda -_-

bukanlah hape . cuma cnfirm lah aku x betol2 stdy n ready . sbb tetiap hari kena cover kan . itulah, cuti hari tu sapa suruh x cover kan3? padan muka saya...:p

nasiblah sekarang aku jarang dan susah ntuk on9.. jadi masa aku ntuk menghadap buku sebenar dari menghadap muka buku itu lebih maanyakk ^_^


ini jadual nya . saje letak sini sbb nk suruh org tawu dan lepas tu mengharap akan ada org yg sudi doakan moga ketenangan sentiasa milik aku tika study dan exam...insyaAllah :) thanks semua (^_^) semoga kalian yg baik hati dirahmati dan diredhai Allah selalu...peace !


isnin ( 18 julai 2011 ) : exam madkhal dakwah
: exam hafazan Quran
: presentation pengurusan islam

selasa ( 19 julai 2011 ) :exam family law

rabu ( 20 julai 2011 ) : exam ulum al-Quran

khamis ( 21 julai 2011 ) :ready for exam arabic languange and presentation...anytime !

khamis ( 28 julai 2011 ) : exam pengurusan islam

jumaat ( 5 ogos 2011 ) : exam law contract


ohhh...salam nisfu syaaban :)

No comments: