Saturday, May 7, 2011

seminggu tadak update haa..


assalamualikum readers, sahabat sume..
waaa, dah lama pteri abah x masok blog .. bz sgt mggu ni. mmg x sempat bkak langsung.
ni rest weekend je, senin-ahad depan sibuk semula dgn program..

sebenanya aku join komiti taaruf kali ni..
saje lahh cari pengalaman di samping membina keyakinan diri kann.
tpi yg paling penting mestilah ikhlas kerana Allah..

ni 1st time aku join pogem as a ajk actually..
sebelum2 ni kalo join pon just as peserta..
yeahh..mmg penat tapi takpa bestt..
dapat rapatkan lagi ukhwuah x kire usia.
dapat ilmu, dapat perbaiki diri..
dapat jugak makanan sedapp2 gile n dapat jugak makanan buat rohani kita..

isnin adik2 baru akan mendaftar..
harap semua yg dirancang berjalan lancar seminggu ni..
insyaAllah..

dan aku paling berharap ilmu2 yg aku dapat masa mggu induksi dan taaruf ni dapat aku kekalkan dlm diri aku..aminn..

thanks kak ai n kak wa, sbb ajak kecik join.huhu.

okeh..yg dekat luar tu mane2 masih tercari2 tempat nk smbung blaja jom lahh masok kuis..
yee, mugkin yuran nye mahal sket..tapi
apa yg korang akan dapat adalah x semestinya korang akan dapat kt luar sane tuh..
aku skrang bersyukur aku blaja kat kuis..
setidaknya aku dapat didik diri , jage iman..
terpulang jugak pada pendirian diri sendiri sebenanya..
wahh, macam promoter kuis suda..

mane2 adik2 yg nk try usha2, apply kee..
bole klik sini yee ..

daaa..

ini dia kuis..



No comments: