Saturday, May 7, 2011

i luv u mak !



lagu ni khas ditujukan buat mak terchenta..Puan Hajjah Sabtiah binti Haji Mat Noor.. selamat hari ibu mak . didoakan semoga kesihatan mak sentiasa baik, dilindungi dan dijagai Allah sepanjag masa..diluaskan rezeki mak..insyaAllah..


sebenarnya achu tak ucap pon kat mak selamat hari ibu.. sbb achu pon xtaw tarikh sebenar hari ibu ni..dari dulu smpai lahh la ni.tapelah.. tetiap hari pon hari ni untuk ibu kan..tetiap hari kita kena kasihi dan doakan ibu kan? btol x? lagipon, achu ni sebenarnya bukan jenis anak yg pndai nk manja2 ngan mak even achu bongsu. mungkin masa kecik dulu achu lebih manja ngan arwah abah.. jadi sbb tu achu jadi malu nk ucap selamat hari ibu..
hehe..pelik kat achu ni..tapela. tiap kali lpas solat achu x penah lupa doakan mak, arwah abah..


terima kaseh mak atas suma pengorbanan mak membesarkan kami semua.. mak lah satu satunya ibu buat kami.. dan mak jugalah abah yg terbaik buat kami selepas arwah abah pergi menghadap illahi. jasa mak tak terbalas rasanya.. adik sayang mak sangat..kami suma sayang mak..





u are the best mak...we luv u forever n ever..

luv u from bottom of my heart..

3 comments:

Atika Shafinaz said...

wah~~~keluarga bahagia...hehehe..ameennn..

Anonymous said...

love u momma.....best entry so far.....idup achusara aka puteri abah... ;)

saRa k3c!k said...

hehe..thanks yaa shin..
ohh cik anonymous pon..thanks jugak..yaa. idop achusara..haha.senget !