Saturday, March 27, 2010

berduka.cita.

rasa buhsan . rasa kaciwa juga . rasa nk update blog .

semalam atau setengah people cakap kemarin, emo .


pagi : cdey sbb tesis bab 3 kna reject. not all kena reject but byak jugak lah kan nk kena wat correction. for sure lah , mmg wajib kepala ini patut pening2 lalat pkir ayat lain ntuk tesis. haduii. God, help me.


tgahari : pegi pkk ade open day kuis. rmai dak school dtg.ramai gak bas.eh, byak bas. and tejumpa lec sara, my lec law. tibe dia ckp " sara, ustzh x dpt pon assgment kamu." hah? biar btol ustzh.aku dah cuak gla.xtaw ustzh ni maen2 nk gurau rndu aku ke hape.trus tebayang muka org yg betanggungjawab hanta assgment tuh.trus hot.cepat jee setan hasut kan.jumpa org tuh, dia ckp da anta. ntah, aku xtawu mana satu btol.takot.


balik trus tido.mls nk sesakkan otak .


ptg : stat pkul 5 tggu bas kt bus stop kuis tuh. smpai kul 6 x menjelma gak bas tuh. nyampah sgt. sabar gile!! trus g jalan smpai depan dgn harapan naik jee prebet supaya aku x lmbat smpai sentul timur tak juga wat ateh tetunggu tuggu adk dia ni. but, aku smpai je kat guard, smpai je kt prebet tetiba ada bus. tpi pusing kuis pon lmbat bus tuh.so, naik jee prebet. tiba da naik prebet bas pon kuar. ahh. nyampah. nyesal sbb pegi naik prebet. tpi geram kt pak cik prebet tuh sbb mengata bus kolej aku. huh. kau ni sara, tadi kutuk , ni bela pulak bus tuh. hoho. dan aku smpai ktm dan naik tren sama jee ngan org yg dtg lmbt ktm dgn naik bus.geramm. emo.


pastu hujan lebat dan ateh cansel ntuk pegi bookfair mlmnye.


dah. abes cte.

2 comments:

Yang Ja said...

huhuhu......cool se...
hahahaha...emo gile ar...
kalu akk pon dh carut2 dh...cilakak toi!!
boleh plak macam 2 kn se kn?....penat wat tesis, pas2 assg 2 plak, bas plak, kak xjd pg plak....mmmmm
lg ar....naik darah....fedup....huh!!!
ak plak emo~~
papepon...xmo la mcm 2 kan....kite dh besa....kne pk bende baik...so....pasrah jer se..mengalah jer laa....ade hikmahnye 2...
ALLAH nak uji....k? byk2 bersaba...
heee~...k?
cool jer taw~....i ade nie~

achusara said...

heh..rilek2. kang ilang lah cool kita nih.haha.
cuma bla tgok balik tesis yg kena reject tu rase cdey gle. penat2 taip byak2 kat umah. gadoh2 ngan yana lagi brebut kompter.huhu.
xpela,hikmahnye yg baru nati msti lebih baik kan..