Tuesday, March 12, 2013

Broga Hills !!

assalamualaikum pencinta belog (^_^)


pagi tadi dah memecahkan sedikit lemak yang memercikkan seguni peluh..eeuuww..haha. bukan hanya berjongging tapi mendaki . daki broga je lah tapi . walaupun bukit jeee, tapi ponat dia , haishhh..boleh tahan . rasanya daki gunung datok dulu pon xcepat penat mcm broga . bagi aku, broga neh tak tinggi tapi jalannya yg berbukit mmg cepat memenatkan lahhh..


kami berbroga berenam sahaja ... konon mau gerak pukol 5 pagi nak subuh di puncak dan menghayati matahari terbit lahh. tapi terlajak entah kenapa. gerak naik lepas subuh dalam pukol 7 kot.. ok lahh tu.. itu pon ada yang pancit tengah jalan. haha



berjalan . mendaki. jalan yang lekuk lekuk.. 





merenung matahari terbit lahh konon. *padahal candid jee*



ini jelah kami yang berbroga di pagi senin . takat ni jelah yang kami mampu . tak tertawan puncak broga dek kerana laparrrr -__- . lain kali saja naik puncak..bak kata hadrie . haha..
kbai broga . esok naik lagi :P

2 comments:

miz jelita said...

bdating ek...:P

saRa k3c!k said...

erkkk..haha..idaklahh dating pon..