Sunday, August 1, 2010

mkan dan tasik..


assalamualaikum yaa semua..pe kabo? chat lah kot ehh.aku doakan korang slalu d bawah keredhaan Allah...amin.


kali ni nak cte pasal mkn dan tasik..korang rasa apa kna mengena mkn ngan tasik ni?okaylah, sebenarnya aku ni da tepengaruh ngan cte2 dlm novel.aku tringin nk g lepak2 kt tasik or taman kalo tme2 kpala kusut atau serabut.


pastu kan..smbil lepak smbil mkn..wah..msti best.msti kalo mkanan tu x sdap pon akan rasa beselera..


tapi, aku ni xda geng nk diajak wat camtu..penah laa aku ckp.tpi mereka2 tu mcm gelak jee..mcm tak rasa teringin pon nk wat cmtu..ye la, bosan kot dah kalo kuar tu g mkn kfc or mcd n tgok wayang jee..


and petang td after anta acik uyun kat jalan duta, aku, atehbie n abg izzi g beli mcd kt jalan pahang..aku ingt bli mkn kt umah jee..tbe abg izzi stop kt tasiktitiwangsa..wahhh..teruja kot insan yg namanya sarah ni..yela, da lama berangan kan..



dgn angin yg sepoi2 bahasa..mmg best lah..hehe..i like it..tpi xde amek gamba sgt sbb xbwa camera.huhu..





menikmati gcb...



ateh yg teruja mkn gcb..haha

okay..da control yaa..hehe

menikmati mcd dan pemandangan klcc..




uke..bye~


No comments: