Saturday, July 14, 2012

ahli keluarga yang ke 30 :)


assalamualaikum (^_^)

dah lama sgt tak biar jari menari di keyboard untuk mengisi puteri abah ni. rindu sebenarnya tapi xberkesempatan dek sibuk mengadap buku2 dan juga program. hehe.

and now i'm back dear blog :)


so, cerita yg lama sgt tertangguh haruslah tentang puteri yg baru saja hadirkan dirinya dalam keluarga besar abah dan mak. aku perkenalkan ..

NUR AZRA ZAHIRAH BINTI MOHD ZULIZZI

nama manja : aya :)

tarikh lahir : 25 jun 2012

anak buah yang ke 12 dan ahli keluarga yang ke 30 insyaallah :

gambar ni betol2 selepas aya lahir . baru sehari menatap dunia dah masuk fesbuk yee aya.hehe



atas pangkuan atok nye yang penuh kasih sayang

mimpi apa ntah tdo pon senyum..hehe..


eh, mana rambut comel aya neh..ala, dah kena cukur rupanya.hehe..xde rambut pon comel jugak.


doa acu ntuk anak buah azra zahirah..
moga azra zahirah jadi anak yg solehah buat ummi rubiah dan abi izzi..
jadilah anak yang mendengar kata , menyejukkan hati umi abi tiap kali memandang dan menyebut namamu..
insyaallah..





2 comments:

mizjelita said...

tahniah kak ruby...comey molek..hehe

saRa k3c!k said...

mekaseh..:)