Monday, April 9, 2012

ke tadika ke mahkamah tuu?

assalamualaikum :)


haii semua . sihat kot ye? aminn. harini aku ke tadika amal gemilang kat bertam indah, kepala batas. milik akk iparku . bukan aku turun darjah masuk tadika balik taw , tapi g tolong wat keja lahh . nak sukan so sibuk sikit . aku tgah2 cuti sem xda keja g laa tolong apa yg patot .


tadi 1st masok tadika, kanak2 semua tgah duduk nak sarapan. dengarlah bisik2 sesama mereka tu "cikgu baru, cikgu baru".. hahaha. aku senyum jee. saja bagi sedekah pagi2. dalam hati dah gelak sakan .


aku xdelah mengajar pon, just wat keja belakang tabir gitu . chewaahh. keja2 yang remeh temeh . aku suka . hehe . salah satunya menarik satu-satu tanda harga kat hadiah2..huuu.



comel kan hadiah-hadiah dorang ni . geraammm plak aku nengok . kang lebih nak mintak satu lah . hehe :p



dah la, tu je nak cite. apa kaitan ngan tajuk " ke tadika ke mahkamah" ? aha, korang tgoklah pakaian aku ntuk 1st day ke tadika harini. BLACK AND WHITE !! . sampai aku konfius , eh, aku ni nak ke tadika ke , ada kes kat court hari ni. chewah kau . perasan :p . patotnya aku pakai yg warna warni sikit kan budak2..hehe


:p



p/s : daaa...nunite u all. cikgu baru da nak tido. esok kena bgun awal. aha, esok ptg i nak ke cameron holiday sehari :)

No comments: