Sunday, November 13, 2011

kanvas kehidupan baru



assalamualaikum !


da lama jari tak menari di keyboard mencatat pengisian di put3ri abah ni. rindu rasanya. tpi apakan daya , achu sgt sebok mengejar tanggungjawab yg tergalas di bahu. tak tertanggung rasanya . tapi achu tak diajar ntuk menyerah dan melepaskan tanggungjawab tu tersadai mcm tu jee. insyaAllah , selagi kta mampu, buatlah.


awal-awal da buka tazkirah achu neh.hehe.. bukan apa, sekarang ni semangat achu tak menentu . kejap rasa stress , cuma alhamdulillah stress dpt diatasi sbb kita ada Allah yg sentiasa menemani dan mmberi petunjuk . achu skrang tgah sibuk dgn taaruf adik2 baru ntuk 2nd intake. kali ni tanggungjawab bertambah ats2 sbb2 tertentu . jadi, komitmen pon haruslah bertambah. smbil buat keje taaruf , masih sempat sibukkan diri dgn kuliah mcm biasa, dan jugak ekstival konvo. jadi masa ntuk berblogging sgtlah terhad.



kepala x dinafikan mmg kadang2 serabut nak pikir ntuk taaruf dan ekstival . belum masok GEMPITA n assgment lagi tuh. huhu... nasib baiklah ada sahabat2 yg banyak bagi sokongan n semangat buat achu. syukran yaaa. apa yg penting , kita jgn lupa kita ada Allah yg akan menolong kita bila-bila masa. Allah sentiasa ada ntuk kita. cuma kita sbg hambaNya yg kadang2 buat2 takde masa ntuk menghadap Allah walau sekejap.subhanallah .





(^_^)


5 comments:

AdaNaz87 said...

thanks for sharing the doa. ((;

Anonymous said...

sangat menarik, terima kasih

saRa k3c!k said...

sama2 :)

ateh bie said...

doa yg diingatkan oleh andak pada ateh suatu waktu dulu..chaiyok achu..

saRa k3c!k said...

thanks ateh :)