Monday, July 19, 2010

picnic ulu yam

assalamualaikum...
aha, yesterday i pegi picnic - picnic wif atehbie n ade la bape org g ckgu skola..(wahh..sara skang da bergaul ngan ckgu2 skola..hehe..poyo) .

tempatnya kat sungai ulu yam..


air nyaa...fuhhh..tejukkk..awal2 tu okey lagi..ktowang smpai je trus terjun sungai mndy..then naek mkn..then mandi lagi..makin lama air makin naik..n makin sejukk..menggigil i kott.

pastu smalam kak erni bka klas swimming ntuk i n ateh..hehe..dah sejuk gile bru sbuk nk blaja swimming..kire i da tawu la basic2 nk swimming ni..hehe..sbelum ni teringin tp tatott..

okey, ckp byk pon bosan..eh, not cakap laa..type..kite tgok pic jom.tpi picnye x byk coz cmera low batery.haha.smangt bawak camera tpi x bli batery baru ateh ni..ape daa..






okay..ni baru smpai..aku pon jalankan tugas amek gamba mcm biasa..so, gamba aku gak yg xde.hampess..
ni aziq takut2 lagi..ateh ngn abg izzi mcm bwak anak sulung g mandi sungai..hehe


peacee aziq..hehe..okay..da senyum.


uhh..reaksi muka ape kah itu sara.hehe
aha..owyeahh..sejuk.kuat gile air nye.

kak erni muka nyampah sbb aku nyibuk gak la tu..haha..best woo


ok,kalo ada gmba yg mcm jhat2 sket, bkan aku yg edit k.haha


aziq kesejukan lalu lapar..tgok tu sopan jee die duduk..comei..


dah kenyang mkn smbung mandi.heh.


nilah kitowang sume..bonda aziq x trun mndi..aziq tgah blaja swimming ni..tgok, auntie erni yg guna pelampung aziq..ish3.


ok, best mandi..menggigil aku.hehe.balik mkn lunch..da smpai umah mata penat kpala berat..pe g tdo arr..heh.

daaaa~



4 comments:

Yang Ja said...

best gile mndi sungai...lme xmndi2

achusara said...

lme x mndi? ish3..patot arr bsuk..hahak

Anonymous said...

waaa..dah pandai join ngan cikgu2..ni kra kelab PIBG ek??hehhe

achusara said...

hahahahaha..
byk la mu punya kelab pibg..
ingt aku parents ka..