Thursday, November 16, 2017

Masa

Assalamualaikum..

Lama rupanya masa yg aku ambik untuk  update semuanya.
Tapi tetap bukan semuanya. Bukan cara aku cerita semuanya di sini.
Yg biasa menjengah ke sini sedari dulu pasti tahu
Update ini sekadar melepas rindu sang jari yg dah lama tak menari di keyboard :)

Dalam tempoh masa ni byk yg berlaku
Yg gembira.yg sedih. Pertambahan dan kehilangan.
Alhamdulillah aku senyum gembira dengan pertambahan
Tapi aku jadi sangat rindu dgn kehilangan
Tapi tetap Redha dan ikhlas dalam melepaskan
Kerna dia disayangi Tuhan 

Okay.tutup yg sendu
Ntuk diri  sendiri ?
Good job ntuk diri.tahniah ntuk diri
Ntuk tiap improvement
Inshaallah semuanya baik-baik saja
Baik kerja, keluarga dan personal.


So, good job Sara! Well done!
 Tahniah sempat curi masa di waktu pg ntuk update blog.haha...
Nasib ada yg kasi jelajah iPad. So jgn persia peluang depan mata
Makanya laju la update . Sbb aku tau ada yg rindu dgn blog ini.Tq :)

Okbaiiiii....

No comments: