Wednesday, February 16, 2011

petang

assalamualaikum..
bosannya hari ni aku nye yg tawu..ntah.kalo korang tgah bosan gak korang tawu lah jugak kan..
patotnya jadual stdy usulfiqh harini..tpi malas dtg..haishh

next week last xam..bederet lak..
22 smpai lah 25..
subject nak killer2..mengapai jee suma.adoiii..

tiap kali balik xam, bnda 1st aku akan buat adalah potong subjek yg da lepas kt jadual ngan slip..
so, aku akan nmpk sket je lagi tggal..huhu..

tak sabar nk balik umah..
sem ni..asyek tringat nk balik penang..
yelah, sejak2 ateh pndah penang..
rasa mcm dah xde sape kot kt kl nih..buhsan..
kalo x time2 gap xam cmni cnfirm aku lari balik gombak..hukhuk.sedih lak.. :(
tape, next week jmpa ateh..pi konsert maher zain..owyeahh.hehe

pikir pikir balik..kejap jee dah abes satu sem yee..humm

tapelah..no idea..solat, stdy lagi baek..
berblogging menghabeskan kebosanan aku jee..huhu..daaa

No comments: