Thursday, December 31, 2009

tragedi ngeri sani ekspress..

Sekalung takziah buat semua keluarga mangsa kemalangan pada jumaat lalu dlm tragedi di jelapang yg melibatkan bas sani ekspres, mengorbankan 10 nyawa. Kemalangan yg aku rasakan sgt2 ngeri lah. Smpai takot lah jugak nk balik naik bas balik kampong. Kemalangan berlaku kira – kira jam 1 pagi di jelapang. Kata orang mereka ni terkena badi tol jelapang sbb yalah dah banyak kes kemalangan berlaku kat ctu.tpi dah takdir, siapa yang tahu kan.. manusia hanya merancang. Walaupun teknikal bas tu semuanya dah ok, high speed pon dah dkunci. Benda dah nk jadi. X kira bila pun. Peristiwa ni pengajaran buat semua . nak balik kampong berhati - hati yee. Ingatlah org tersayang :). Sempat lagi wat iklan.heh.

Di bawah adalah gamba2 tragedi yg diperoleh dri sorang membe yg kebetulan lalu di kawasan berkenaan di waktu kejadian.

yg dilanggar.

keadaan dlm bas..

mayat..

mayat..

kepala mangsa yg terputus..

al - fatihah buat semua allahyarham yang terkorban dlm tragedi ini.. moga roh mereka dicucuri rahmat.aminn..

3 comments:

teacher bie said...

ngerinya acu...alfatihah

se k3c!k said...

thanks to afiq for this pic..

se k3c!k said...

tu lahh ateh ..
takot kan..