put3r! abah rindu abah..
rindu sgt beliau 2 hari nih..kenape yaa..
abah..adik rndu abah..
Tuhan, kirimkan rindu ku untuk abah..
When typing the story of ur life, don't let anyone else hold the keyboard!
Wednesday, February 9, 2011
kekuasaan Allah S.W.T
assalamualaikum sahabat2.. hari ni terbaca di laman facebook di page angahmie tentang satu kekuasaan Allah.. subhanallah..terkesima ..
Sedikit info kuasa ALLAH...Tahun ini mempunyai 4 tanggal aneh:
tarikh lahir roomate..ish, dapat jugak..
Subhanallah..
Sedikit info kuasa ALLAH...Tahun ini mempunyai 4 tanggal aneh:
1-1-11, 11-1-11, 1-11-11, 11-11-11. Sekarang cuba ini: ambil 2 digit terakhir tahun kelahiran anda dicampur dengan umur anda tahun ini.Hasilnya pasti =111... nice ..Subhanallah !! its... miracle , try it.....!
aku pon try lahh ngan tarikh lahir senirik..ish, dapat..tarikh lahir roomate..ish, dapat jugak..
Subhanallah..
Saturday, February 5, 2011
eXam ! EXAM ! exaM !

next week da stat final exam..tak sangka da nk habes satu sem dgree ni..mcm sgt cepat masa berlalu plak..cerita kisah kehidupan sem ni dah terlakar..mcm2..hati menanges ada, heti takot kena cucuk ngan doktor ada, hati tekejut ada, hati bunga dlm taman pon ada...hehe.. x sabar tggu lakaran kisah kehidupan sem depan pulak..
ini jadual final exam kite...
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
wish me lots of luck... to all my friend, buatlah yg terbaek , bukan ntuk org lain tpi untuk masa depan kita senirik juga.. mugkin kita sebagai student tak mampo nk bagi hadiah mahal2 ntuk parents, so why not hadiah kan result exam kita ntuk dorang..but make sure result exam yg cool lahh kan.. daaaa....(^_^) |
Subscribe to:
Posts (Atom)